داغونم...داغـــــــــــــــونـــــــــــ...




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





درد عاشقی میسوزونه ولی قشنگه...یه جوری میشه ادم با قلبشم میجنگه....دل دلبری ندارم ازتومن هنوزم....با

عشق 

                   چیست

 

 

در جواب تنها میتونم بگم...

عجیب ترین احساس ادم ها به نسبت به یک دیگره که در هر شرایطی از هم محافظت میکنن

حتی ...

دعواهاشونم دیدنیه خخخ

اینو از جنبه مثبت گفتم

حالا جنبه منفی شو میگم

از همین حالا دارم هشدار میدم اگه جنبه ندارید نخونین

حوصله نظر هایی که داغونم کنه رو

جدا ندارم

جنبه منفیش 

احمقانه ترین احساسی که دونفر از دو جنس متفاوت میتونن داشته باشنه

یک احساس عجیب غریب و ذاتی

که مهار نمودنش مطمئنا میتونم بگم نودو نه درصد اتمینان کامل میدم بهتون که درگیرش شدی عمرا دیگه بتونی ولش کنی

بدترین احساس و دیوانه کننده ترین احساس ماله عاشقیه

کاش وجود ذاتی نداشت و 

واقعا

وجود داشت تا بتونم خفش کنم

تا بلکه از بین بره

عشق یه احساسیه که تو رو یه هویی از فرش به عرش میبره و یه هویی پرتت میکنه قاتیه گل و لای زندگی

.....

عشق بده

جیزه

اوووف میشی ها

دلم بدجور گرفته

دیگه با گریه هم سبک نمیشم

کارم شده شب و روز نالیدن و گریه و زاری کردن

حوصلم نمیگیره

احساساتم جریحه دار میشه وقتی هیشکی نیس دو کلوم باهام بحرفه

وقتی که احساس میکنم از همه دورم

هیشکی دوسم نداره

اونیم که دوسم داره ازم دوره

دیگه نمیتونم

احساس میکنم دارم تو این چار دیواری حبس میکشم

حبسی که تمومی نداره

...

واسم دعا کنین از حبس دربیام

خواهش میکنم 

دعا کنین از خستگیه روزهام کم شه

دعا کنین توی سکوتی که خانوادم باعثشن غرق نشم

واسم دعا کنین دووم بیارم

...

♥ೋღ T.T.M1380☃ღೋ



نظرات شما عزیزان:

نامردم
ساعت23:22---10 مرداد 1394
عشقه من . . .

تو رفتی و اینها میمانند . . .

یک آه . . .

یک بغض لعنتی . . .

و یک سوال بی جواب . . .؟

آیا هنوز هم گاهی دلت برایم تنگ میشود ؟؟؟؟


پست های جدید هم مبارک
لایک لایک لایک


به وب من هم یه سری بزنید خواهشا چون مطالبش یکمی قدیمیه آخه دلم نیومد پاکشون کنم و حوصله گذاشتن مطلب جدید هم ندارم چون.....
موفق باشید بابای


فاطمه
ساعت2:31---8 مرداد 1394
سلام.وب شما کاملا بی نظیره.مطالبتون بسیار عالی هستن


رضا
ساعت2:30---8 مرداد 1394

عالیه !!!




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط T.T.M1380 در 1:50 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

طراح قالب : ميهن تم